Sunday, January 15, 2012

Poze iocu si iola - Europenii o fac mai bine (III)

Ultima parte din seria pozelor iocu si iola - europenii o fac mai bine.
Vezi cum o fac si chinezii: partea I, partea a II-a.

Iocu Dunarea si parlamentul, iola Bastionul pescarilor, Budapesta.


Iocu ceardasul, tot acolo.


Iooooooooooooola opera. Budapesta.


Noicu noi insine in Budapesta, versiunea 1.0, cu creionul pe hartie.


Iocu statuia comunista in Szobor park, Budapesta. High five.


Io uitandu-ma la stanga in parc la Hofburg, Viena.


Iocu Monet-ul pe trepte la Albertina, Viena.


Io tavalindu-ma pe jos in parc la Hofburg, Viena.
 

Iola St. Stefan, cu luminitele. Viena.


Iocu lacatele de dragoste, iope podul Hohenzollern, iola Cologne.


Si doua iocu loco: iocu Afrodita, iola expozitia de statui de ceara, la Geologie.


Ultima, pentru cunoscatori, ioşca. Io şi calu', varianta "cu calu' intreg". La aceeasi expozitie.

2 comments:

  1. Foarte frumoase pozele imi plac foarte mult .Sper sa ajung si eu pe acolo vara asta sa iti impart si pozele mele .Mai ai si altele ??

    ReplyDelete
  2. Super reusite pozele. Imi plac foarte mult .Preferata mea este cea de la St. Stefan, cu luminitele, Viena.Sper sa ne mai arati si alte poze!

    ReplyDelete