Wednesday, June 11, 2008

Dobby

Ce-am gasit azi-noapte in holul blocului, la parter?



Un catel pe care l-am strigat imediat Dobby, pentru ca seamana cu elful de casa din HP. Am incercat un dialog, am esuat. Si eu m-as fi ferit de mine daca as fi fost catel, l-am inteles.

Azi dimineata ne-am speriat reciproc pe scara din spate care da spre curtea cu pisoi (pe care i-am ignorat amandoi cu succes). I-am promis ceva bun diseara.



Eu am uitat, Dobby nu. Urcand seara spre vizuina personala, m-a izbit un miros de pe vremea cand zavodul iadului de la job nu era potty trained. Langa usa mea, covorasul plutea intr-o balta de pipi.

2 metri mai incolo, ca sa fie clar cine e autorul si sa nu multumesc pentru asta... postasului, de exemplu, Dobby imi zambea angelic si rabdator. "Sandvis?"

Era sa il fac sandvis chiar pe el, dar m-am gandit ca, vorba unui prieten, "vrea sa socializeze si a deschis si el un subiect oarecare". "Sandvis maine, ca m-ai suparat, bad Dobby!"

Probabil si acum e lipit de usa. Nu, n-am sa-l adopt, daca se grabeste cineva sa imi sugereze asta. Dar cum e primul suflet din blocul asta cu care am schimbat 2 vorbe in 2 ani, cred ca o sa mancam multe sandvisuri impreuna.

4 comments:

  1. sunt bune pozele, mi-a ramas pe retina imaginea lui Dobby. ce trist e :(

    ReplyDelete
  2. foarte frumos ciinele si foarte frumoase pozele

    ReplyDelete
  3. cred ca l-am vazut pe dobby acum vreo doua zile, pe undeva pe soseaua pipera. a trecut relaxat pe langa mine si restul coloanei de masini, l-am strigat dar nu m-a cunoscut :) poate nici nu era el, snif.

    ReplyDelete
  4. Sa ma ia naiba da chiar seamana cu ala. Pacat ca este la fel de trist ca si el.

    ReplyDelete