Monday, August 20, 2007

Azi la Marcuta

Eu cu ochii zgaiti in sus si armati de fotografie.
Ea mica, stirba, alba si in negru.
- Sarumana, mama, te uiti la dumnezeu?


Cateva realitati, din care unele adevarate:
Bunica imi spunea saru'mana si chiar mi-o saruta cand ii aduceam ceva bun. Mi-e foarte dor de bunicul.
Zambet impleticit de copil mare si greoi la minte. "Sa spun si eu sarumana?". Ochi jos din tavan cu o expresie inexpresiva de tabula rasa.
Cateva replici care n-au fost spuse, pentru ca nu-s cabotina si ipocrita decat pe dinauntru.
- Nu, mamaie, ca n-as sti sa-l recunosc.
- Nu, mamaie, dupa aia n-as mai face niciodata fotografii.
- Nu, mamaie, se uita el destul la noi toti.
- Nu, mamaie, ca mi-e rusine.
Numitor comun: Nu.
Nici un moment:
- Unde-i?!
N-am mai facut nici o fotografie.



As vrea sa dorm acum.

O ora jumate mai tarziu: sau macar acum?

6 comments:

  1. place tare ultima foto!
    si textele!
    bun post, cu totul! :)

    ReplyDelete
  2. daca il gasesti vreodata, sa ma anunti si pe mine :)

    ReplyDelete
  3. iti imaginezi ca pun post pe blog ;-)

    ReplyDelete
  4. hello
    stai prin zona Marcutza?
    eu am copilarit acolo si ma gandeam ca daca da, stai prin zona, am facut cam aceeasi scoala :)

    ReplyDelete
  5. hello back, eram doar in vizita pe la Marcuta, nu prea stiu zona, stau intr-o cu totul alta parte.

    Ce scoala, totusi? :)

    ReplyDelete