Sunday, July 15, 2007

Moment de arhiva: acum un an, 15 iulie

Acum un an era sambata. Acum un an, in mijlocul unei depresii absolute si unei nedumeriri despre mine, despre tine si despre cum si de ce, fotograful din mine a vrut sa vada cum e sa fii pozar de nunti. Si pentru ca tot eram on the roll, am fost la o nunta dimineata la sfat si un botez la pranz la Stavropoleos.

Nevermore, zise Zeeny cu voce croncanita ca de corb. Nu am vazut niciodata o pereche mai urata ca cea de la nunta (mint, am vazut si vad tot timpul, dar macar nu in momentul in care se aleg, de buna voie si nesiliti, intr-o uniune anticalofilica)

De fapt nu aveam ochi decat pentru fotograful din mijloc. :)



Botezul a fost in schimb una din putinele mele amintiri spirituale de valoare. Data viitoare cand o sa ma botez, o sa o rog pe mama mea de atunci sa ma duca la Stavropoleos.





Tu ce faceai pe 15 iulie?...

2 comments:

  1. Apple Talk

    :-)

    plus un gratar cu prietenii, in curte pe la pranz, si o sesiune foto cu o fetiscana focoasa foc. deh... ca-n luna lui cuptor... :-)

    ReplyDelete
  2. Eu tocmai intram intr-una din cele mai negre depresii ale mele, care multumesc lui Dumnezeu mi-a deschis si ochii. Citeodata o depresie ajuta la casa omului.

    ReplyDelete