Wednesday, July 11, 2007

Mircea, asurzitor



Azi m-am intalnit cu Cartarescu.

L-am gasit tulburat si incredibil de trist, sub ploaia de ochi care isi racoreau obrajii fluturand Aripa dreapta.

M-am bucurat putin cand l-am auzit aratandu-se la fel cum il vazusem in disectia de demult.

Parea mai degraba in mijlocul arenei. Am plecat imediat ce s-a dat drumul la leii crestini si la foamea de autografe.

Nu stiu daca o sa am puterea sa citesc iar Orbitor. Clocoteste prea organic.

Am fost omida si fluturele de mine mai are putin de trait. Sa imi petrec timpul ramas in delir pe o singura petala, rastignit cu aripile desfacute, sau sa flutur din flutur in flutur?

3 comments:

  1. uite pe cineva care l-a vazut si pe autor. :)

    ReplyDelete
  2. Si dadeam eu incet de scroll in jos si intr-o clipa mi-a ramas inima in loc. placuta surpriza.

    ReplyDelete