Monday, June 11, 2007

Wuss in boots reloaded

Azi mi-am adus aminte de ce port bocanci iarna si le duc dorul vara. Azi mi-am adus aminte de Golgota, de patimi, de Eva si de blestematul de sarpe care a vorbit printre randuri, iar acum chicoteste mefistofelic ca Nostradamus. Tot azi mi-am adus aminte de o idee mai veche pe care merita sa o reciclez cu un reloaded.

Azi m-a vizitat my feminine side. Of all the days, a ales-o pe cea in care aveam de stat mult in pozitia erectus si nu calculatoris. Si inghiontita de mizerabila de anima, am inhatat in traiectoria de dimineata spre plantatie cea mai nenorocita cazna a femeii moderne de la gheisa incoace via anii '70.

Here comes the lady! So light of foot...:


I paid my dues. Time after time after fucking time. I've done my sentence and was on the verge of committing a crime. In vremuri in care Bucurestiul arata cam ca orasele Germaniei dupa ww2, in care tot centrul vechi se pregateste parca sa devina lacustru si trage podurile la mal, Zeeny se trezeste (cand am ceva de impartit cu mine, prefer sa vorbesc la persoana a 3-a) sa defileze in costumatie de zana zorilor, saltand pe scandurile Lipscanilor mai ceva ca pe un bou de rodeo, mai ceva ca Titanicul sub Leo.

Si daca tot sunt cu sapaliga prin arhive, voila un now and then de pe strada Franceza:




acum 1 an si vreo 2 luni

2 comments:

  1. high heels are devil's work;)

    ReplyDelete
  2. I know! I feel it with every bleeding step. Damn, damn the devil!

    ReplyDelete