Monday, April 02, 2007

De-zicere

As dori pe aceasta cale sa imi cer scuze tuturor elevilor de clasa a 12-a care de 2 ani aterizeaza fortat googaluit in pagina mea despre premierele Tariceanu si targul de carte. Este despre Calin, e si poveste, insa din pacate nu o sa ii ajute la studiul lui Eminescu. Desi daca povestesc asta la bac sunt sanse sa treaca. Sau macar sa fie picati zambind. Nu ei, profii zambind.

P.S. In anno domini 199*, cand dadeam eu bacul, in mare voga era tot amicul sifilitic (despre care mai vorbea azi cineva ;-)
Profa: - Hai, spune-mi ceva despre Eminescu.
Elevul: [tacere demna].
Profa: - Hai, spune-mi orice despre el.
Elevul: - [tacere patetica]
Profa: - Nu cred ca nu esti in stare sa spui macar o propozitie despre Eminescu.
Elevul: [candid]: Eminescu taie lemne?

No comments:

Post a Comment