Thursday, March 15, 2007

Lightsaber

De cateva zile ma deranja ceva. Indefinibil, ca un bass atat de jos incat nu il auzi cu urechile, ci cu stomacul. Si azi, bang! s-a aprins lumina. La propriu. Mi-am dat seama ca se schimbase un bec. Nu in blocul meu, noi nu avem nevoie de lumina. Noi inchidem ochii cand facem primul pas pe treapta si stim. E acasa vecina de la 1 - miroase a parfum barbatesc, deci tocmai a venit cineva la ea. La 2, e joi, deci se fac placinte cu branza. La 3.. ermm.. Da, la trei stam noi. Noi, Zeeny.

Becul s-a schimbat in blocul care e la 300m mai incolo. Pe scara lui, mai precis. Au turnat lumina in ea mai ceva ca intr-o coloana vertebrala la o sedinta de qigong. Imi tulbura orizontul de intuneric. Imi intra in ochi ca o spinare de schelet translucid. Ca un nenorocit de far pe plaja de nudisti la luna.

1 comment:

  1. ce banala imagine, dar tare placuta, linistitoare, la gandul ca tu esti in intuneric! ;) adec' eu :D

    ReplyDelete