Saturday, February 24, 2007

Pribeag la castel

povestea continua aici.









4 comments:

  1. pe onoarea mea de obermeister că n-a fost doar pricină de zăbavă din treburile istovitoare, dară mare bucurie mi-a dăruit preîmblarea aceasta prin castelul hunyazilor (cea de aici dimpreună cu cea metropotamică); iară ultima scenă înfăţişată încă mă mai mir cum te-a lăsat fratele jeronimus (da, magister bosh) să i-o furi aşa, sunt chiar tulburat; dar mai bine să-nchinăm un pahar de vin!

    ReplyDelete
  2. iertare, nu am băgat de seamă că scriam despre două lucruri diferite; "ultima scenă" de mai sus se referea la o imagine din dialogul imaginar pe care imaginaţia care îmi joacă feste a suprapus-o peste povestea de la castel.

    ReplyDelete
  3. dupa multe inchinaciuni, multe dialoguri imaginare se-arata... :-<

    Si imaginatia se joaca. Feste. Singura si pierde :)

    ReplyDelete