Saturday, July 01, 2006

...vocea cititorilor de bloguri

insetat said...

Oh!...Da' chiar asa : cine suntem noi?!... Ei bine, noi suntem cei setosi de...cultura, ce venim la un FILOLOG, pentru a ne umple mintile de lucruri frumoase, de idei istete!... Nu crezi asta!?!... Da' tu cine esti?

zeeny says...

I'm Nobody! Who are you?
Are you -- Nobody -- Too?
Then there's a pair of us!
Don't tell! they'd advertise -- you know!

How dreary -- to be -- Somebody!
How public -- like a Frog --
To tell one's name -- the livelong June --
To an admiring B(l)og!

2 comments:

  1. iarta-ma, insetat, ca ti-am sters comentariul.. a fost un exces de zel.. era acela in care imi spuneai
    " insetat (anonymous-comment@blogger.com) to me

    Sigur!... Asa ziceam...Dar n-am apucat sa termin ce aveam de spus. Asadar: "...venim la un FILOLOG, pentru a ne umple mintile de lucruri frumoase, de idei istete", dar suntem nevoiti sa plecam inapoi la fel cum am venit! Aceleasi nimicuri fara valoare pe care le poti gasi pe o mie de alte website-uri... Dar aici au acoperirea unei diplome... Pacat!"


    Stimate cititor.. insetat de cultura pe care fotografiile mele nu ti-o ofera... nu mai veni aici. Insist. Stii zicala : a gresi e omeneste, a gresi repetat este prostie. Ai ajuns aici probabil din greseala. Dar continui sa lasi mizerii aici cu perseverenta.

    ReplyDelete
  2. Ce bine-ti cunosc starea, da' io adoptai: sters mizeria lor si lasat a mea, macar sa ma simt o tzara bine :D
    ...pare rau, nu pune la inima, desi n-ai cum

    ReplyDelete