Sunday, July 23, 2006

veranda spre verde

porch to green

5 comments:

  1. De o casa in genu asta am dat si noi, o data, cand am fost intr-o excursie undeva pe un munte pe valea oltului...
    Numa ca noi am umpluto cu grafuri..in carbune :P (casa era deja pictata.. da am adaugat si noi ..contributia noastra)

    Chiar.. aici unde este?

    ReplyDelete
  2. Nu zic.. ca imi place cum arata asa si poate vreau s-o mai vad o data :-P ;-)

    macar aratati cu totii precum bunicul din reclama cu mina de carbuni dupa ... exercitiul "grafo"? :P

    ReplyDelete
  3. da..mai mult ca "numele prostilor pe toate gardurile"... ca am scis lightning.. asa frumos si niste alte nume :D

    ReplyDelete
  4. aglomerarispontane3:31 PM, July 26, 2006

    uaiaiai!!!

    maewejp...

    ReplyDelete
  5. iar te scot din sarite parolele de la antispam :-))? ....

    ...Cum as putea sa te diminutivez? Aglo? Sponti?

    ReplyDelete