Friday, July 14, 2006

mi-ar fi placut sa imi dai foile scrise de mana, probabil nici nu l-ai scris de mana, scriitor modern ce esti, iti picuri gandul direct in 1010101100, mai bine, sepiile or sa fie fericite singure cu cernelurile lor ;-)

am citit cu toate liniile aplecate.. cu colturile gurii in jos, cu colturile ochilor spre colturile gurii, cu umerii stragand genunchii si cu toate umorile melancolice precum o dupa-amiaza de iunie cand nu a fost inca furtuna, cand e intuneric galben, cainii urla si crezi ca daca te-ai pieptana, scanteia aia statica ar declansa sfarsitul lumii. asa ti-am citit [...] asa te-am citit.

cum poti sa scrii ca o fata? nu stiu de fapt daca scrii ca o fata. fetele pe care le stiam eu, cand inca mai stiam fete, scriau urat si scriau si urat pe deasupra. scrii asa cum o fata ar vrea sa ii fie dragostea. adica imposibil.ă. si tocmai asta e certificatul de autenticitate

e putin necopt... doar pe alocuri.. in altele aproape ti-au intrat viermii in manuscris de putred ce e .. de rosu ca visina putreda ce e.

si mai e intr-un fel. e mereu si cald si rece, ca sufleul de ciocolata scos din cuptor cu inghetata pe deasupra, si crocant si moale, ca fisticul cu boabe prajite de porumb... mi-am spart dintii in cuvintele tale si i-am pus la loc in jocurile de intelesuri.

si asta a fost o scrisoare deschisa.


2 comments:

  1. Vad ca adopti un anumit stil de fotografie... Uite un link - http://www.martinacrossphotography.co.uk/ - poate ca-l stii, poate ca nu. Important e ca peisagistica doamnei e cel putin interesanta...

    Clatire de ochi placuta!

    Pe curind!

    A.C.S.

    ReplyDelete
  2. nu il stiam. faine poze, intr-adevar. adica post procesarea. ca nu ma mai dau in vant dupa peisaje, desi recunosc, tare frumoase.

    multam fain pentru link, am sa mai trag cu ochiul :)

    ReplyDelete