Thursday, June 01, 2006

doom's day over the Black Sea turned orange with expectations

cateodata un cuvant, o lumina, un nume, o fotografie, o figura, tu, dau din coate asa tare incat fac loc prin multimea de la metrou, din piata universitatii, din autobuzul 300, din lumea mea, si nu mai pleaca de acolo, zilele, noptile, orele, secundele la telefon cu seful, colega, secretara robotul telefonic, raspunde, oricat de infundate ar fi de ora (si aici e tarziu), distanta (tot esti departe), oameni din jur (multi.. cat de multi...), kleenex pierdut in buzunar, raspunde, noapte buna.

3 comments:

  1. si eu care credeam ca le-am vazut pe toate din avion :). foarte frumoasa captura zeeny!

    ReplyDelete
  2. FrumoasE imagine si text, Zeeny ! Multumesc !

    ReplyDelete
  3. nice!eu abia ma uit pe fereastra avionului ca am o fobie teribila.dar parca dupa ce vezi lucruri de genul asta, incep sa-ti devina indiferente turbulentele,nu?

    ReplyDelete