Tuesday, May 09, 2006

Zile


Se intampla zile cand ti se termina pasta de dinti, hartia igienica si cafeaua in aceeasi dimineata, cand ramai intre degete cu jumatate de siret de la pantofi si ti se arde becul din baie, cand iti pleaca autobuzul gol de sub nas si urmatoarele 3 arata ca niste saci cu cartofi, cand persoana pe care o lasi cu amabilitate inaintea ta la coada la ghiseu are de rezolvat infinit mai multe treburi decat tine.



... cand ciorapii se revolta si se integreaza in absolut, dizolvandu-se parca din plasa lucioasa in.. nimic.. n-am inteles cum poate sa ramana dintr-o tesatura numai gaura.. parca s-ar topi. efemera inventie. macar de s-ar regenera, precum plasa de paianjen...



...si ti se termina bateria telefonului si cea a acumulatorilor de la camera foto, si nu merge gtalk tocmai cand voiai sa spui buna dimineata zilei, si nici chiar girafele nu fac suficient gât cât sa ajunga la turla bisericii.



Ei bine, eu n-am avut o asemenea zi. Cu exceptia notabila a ciorapilor. Si a faptului ca tocmai cand ma asezasem mai confortabil in autobuz, mi s-a terminat cartea pe care o citeam. Si 5 minute mai tarziu bateria de la ipod. Asa ca imi voi petrece restul drumurilor de azi intr-o stare letargica, cu ochii lipiti si scursi pe geam, cu mintea brambura pe coclauri (voi aveti ganduri concrete in autobuz? la mine sunt ca pelteaua), auzind chitzaielile fetelor care se urca in statia de la ASE si tanguielile babelor care urca peste tot. .. Vai, ce m-am plictisit deja.


9 comments:

  1. parca bloghezi din autobuzul fara baterie la ipod si cu semnul de carte la ultima pagina... nu alta. da' ce bine ar fi, nu?

    ReplyDelete
  2. ermm.. nu! :) dimpotriva ar fi bine. iar daca n-ar fi un autobuz ar fi si mai frumos.

    ReplyDelete
  3. intocmai... ce ziceam (vrrrruum)

    ReplyDelete
  4. si poze si text placE, chiar m-am delectat oleaca :D

    ReplyDelete
  5. mai poftiti, mai poftiti, puteti chiar sa lasati blana pe canapea, mama nu se supara :)

    ReplyDelete
  6. My day was even worse... Ador capatana aceea de ratoi de la sfarsit ! :)
    Am si eu una bucata curiozitate. De ce, cand scrolluiesc la tine pe pagina imi chitaie boxele in ritmul mouse-ului ? :> Si doar la tine pe pagina... Dilema mare.

    ReplyDelete
  7. hmm... beats me. o singura persoana mi-a mai spus asta 1 data. de la mine - de oriunde as intra - e liniste.

    ReplyDelete
  8. close enough - Romania (you can see that if you look next to someone's photo on top of the page - a link to their prophile)

    ReplyDelete