Sunday, March 26, 2006

apus de soare pe lung si pe lat

apus de soare.. pe lung

 si pe lat

7 comments:

  1. da, asa arata un apus? ai mai vazut?

    ReplyDelete
  2. Wow! Ar fi inteligent sa încerci si un apus oblic, nu crezi?

    ReplyDelete
  3. nu, dar daca ti se pare, esti invitatul meu sa incerci. :-/

    chiar si un nou nickname.

    ReplyDelete
  4. am vazut pozele astea foarte tarziu fata de momentul cand au fost postate, iti dai seama usor. mi-au placut insa tare, tare mult... m-au topit culorile, pensula magica. deci, spune-mi ca n-ai umblat la culori, iar daca ai umblat, minte-ma si spune-mi ca n-ai umblat la culori :)

    ReplyDelete
  5. :) nu am umblat la culori. si nu te mint :)

    ReplyDelete
  6. irina coboara incet palaria, zambind a placere... :)

    ReplyDelete