Friday, February 24, 2006

Moftangii

- Buna, G., sunt Z., ce mai faci?
- (3 octave mai sus) Buuuna, mamushki (?!!), uite, cu trebushka pe aici. Ia spune!
- O rezervare la T... pentru luna viitoare, te rog.. aha.. asa... AirFrance, bine, merci. Pa.
____________

- Buna, G, tot eu, auzi? N-ai si alte companii aeriene? Ca seful vrea mile, dar nu spre Paris, ca pe urma o ia inapoi peste toata Europa. Mhmm... nu, nu Alitalia, ca pierd bagaje si e mancare putina... nu, nici Swiss, ca se plateste mancarea. Da, da, Austrian e bun.
____________

- G? Tot cu rezervarea aia la T... N-ai si-un Lufth? Ai?!! Ce bine, da-l incoace! Sper sa ii convina orarul.. Auzi? Lufthul n-are first class pe ruta asta?
____________

- G? Iubito, iti ridic statuie. Amana-mi si mie returul cu 1 zi, da, pe toate rezervarile, ce sa fac.. vrea sa faca shopping. Nu, tot nu e sigur cu ce vrea sa plece.
____________

- (voce plangacioasa) G? Sa nu ma bati.. cred ca e ultima oara cand mai sun.. azi. Se poate sa mai amanam 1 data returul? Si sa mai adaugam 2 locuri? Si sa incercam si un KLM? Auzi? Am gasit pe net o combinatie super de Austrian cu Lufthansa...
____________

- G? Nu e G? Auzi, M, nu ma ajuti si pe mine cu niste rezervari?

..............................................................................................

...si nu ma pot opri sa ma gandesc ca in alt colt de lume se intampla exact acelasi lucru, insa in sens invers, dar nimanui nu ii trece prin gand sa ii ureze de bine sefului meu mofturos cand nu gaseste bilet la avion tocmai pe cursa aia si cineva sufera ca trebuie sa ajunga mai tarziu.. sau se bucura ca mai sta o zi.. si uite cum ne jucam cu efect de batai de aripi de fluture..

6 comments:

  1. Eh mai Zeeny, ce să-i faci? Fiecare ne găsim şeful/şefa într-o bună zi. :)

    ReplyDelete
  2. T. de la Transavmundia? :-) Poate are noroc si ajunge cu zborul de la 3 dimineata.

    ReplyDelete
  3. Da, insa difera imaginatia - eu de exemplu imi imaginez ca o sa il gasesc peste 10 ani, cand o sa ma duc eu in T... sa imi fac vacanta, rapit de traficantii de carne alba si aruncat in sclavia cea mai neagra: insarcinare - pus sa imbarbateze pestele care va fi facut sushi. :-|

    ReplyDelete
  4. Ce ti i-as trimite pe jos pe alde d'astia.. (bineinteles, cu bagajele'n spate).

    Da, dom'le. Se intampla sa intervina ceva. Anulezi si modifici: o data, hai, de 2 ori. Dar nu asa!

    "Ratonii" astia au impresia ca toata lumea e la cheremul lor.

    ReplyDelete
  5. geee, sounds like a fun job to have - are they hiring? :-))

    ReplyDelete
  6. vrei sa tii locul lui G.? :-P

    ReplyDelete