Sunday, December 25, 2005


next stop - cloud no 9

9 comments:

  1. Oi fi eu suferinda de patriotism local si zic ca seamana a peisaj iernatic de urbe brasoveana, recte "drum de Postavarul", dar nu stiu daca sa fiu sigur au ba, asa ca tac malc. Gata, am tacut! :)

    Bine v-am regasit, d-ra!

    Ma inclin.

    Voie buna!

    Je, l'uniq

    ReplyDelete
  2. http://inspiratiuni-cotidiene.blogspot.com/ - debutat cu o scriitura da damult, mai da damult...

    ReplyDelete
  3. Ce onoare! Ce surpriza! :) Ce ma bucur! .. dar ma si intreb cate inlantuiri de linkuri te-or fi adus in curtea mea. N-are a face. Salutam confratele in ale batutului de campii (frumoasa povestea de Craciun, btw) si ii uram inspiratiune cat mai cotidiana ;-)

    Si da, ala e drumul :)

    ReplyDelete
  4. Wow i wanna go there, but i don't want to come back as a glacier

    don't stop at the top, touch the sky before you drop

    ReplyDelete
  5. looks good, eh? :D .. not like a glacier, but definitely like a snowman :)

    ReplyDelete
  6. Inlantuirea de link-uri... spymac, check zee notes, vazut-am un link, pe care l-am... accesat. :)

    ReplyDelete
  7. ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa merg cu telecabina :). Nu am mai fost de cand eram mic mic cu asa ceva.

    ReplyDelete