Friday, November 04, 2005

Poezii... le altora

Am regasit de curand, nu stiu prin ce imprejurari, un caiet.. pompos numit "fragmentarium" in care adolescenta batrana din mine aduna poezele si poeme in liceu, si care apoi s-a transformat in colectie de texte pentru admiterea la ATF.. poveste lunga..

N-am dat niciodata la ATF... nici nu le-am invatat vreodata pe dinafara.. sau poate le-am stiut si le-am uitat demult. Dar mi-au fost asa de dragi atunci incat nu m-am indurat sa le las sa ramana doar in memoria unui caiet 48 file dictando stas 65.. surghiunit intr-un sertar ... si uite cum isi mai aduce cineva aminte si de minulescu.. uitasem cat de mult imi placea bacovia.. n-am stiut niciodata ca michelangelo scria versuri.. (de fapt mi-am adus aminte de michelangelo si de caietul meu de domnisoara de pension cu aere boeme si literare asta-vara, la Siggy, cand striviti de caldura ne-am refugiat in Biserica din deal, unde am ascultat din intamplare un recital .. un pot-pourri melanjat din dante, petrarca si michelangelo... si mi-au sunat atat de familiar versurile incat caietul meu cu coperte albastre si-a facut loc din coate pana la lumina.. dupa cele 15 minute de glorie se va intoarce probabil acolo unde l-am gasit... oare unde l-am gasit?) ..

ei bine... urmatoarele posturi sunt pentru amintirile mele... de teama sa nu se duca am sa le prind aici in pioneze, for everyone to see, desi fiecare o sa priceapa altceva.. ceea ce in fond e si scopul lor..




Non so se s'e la desiata luce - Michelangelo

No comments:

Post a Comment